zondag 11 maart 2012

Bijna Pasen!!

Het is alweer bijna Pasen en ja dan wil ik van alles maken maar niet het standaard nee juist iets anders maar ja dat is best lastig, totdat ik dit idee tegen kwam.

en het leukste is dat het zo simpel is dat iedereen het maken kan.
Wat heb je nodig?
dragee eitjes(klein) ik had 250 gram, plastic lepels, smelt chocolade, hagelslag en een stukje bakpapier.
Smelt de chocolade en laat de plastic lepel erin zakken zodat deze goed bedekt is met chocolade

leg nu 3 kleine eitjes in de nog zachte chocolade

Strooi wat chocolade hagelslag over de lepel en eitjes
leg de lepel op een stukje bakpapier en laat het geheel goed drogen

als de chocolade weer hard is (duurt z'n 30 min) tik je zacht het te veel aan hagelslag van de lepels

nu hou je een soort van vogelnestje over op de lepel. Deze kan je leuk verpakken in transparant folie of zoals ik heb gedaan een in transparant zakje strikje er om en klaar is essy.


In totaal had ik z'n 24 lepels gemaakt helaas hebben ze de Pasen niet gered maar ze zijn uitgedeeld op school als traktatie voor de juffen en meesters van mijn nichtje Veerle. Maar niet getreurd we gaan ze op nieuw maken de foto's van deze volgen snel!



0 reacties:

Een reactie posten